onsdag 9 maj 2018

Ingen hejd...

Nu har vi haft några ljuvliga sommardagar så här i början på maj.
Träningen går bra, fast jag har nog tagit i litet väl mycket för idag var jag väldigt trött och slutkörd. Körde träning även under helgen fast det egentligen är träningsfritt då.
Idag har jag gått två vändor i den långa barren samt cirka sju meter med gåbockar. De ger litet bättre stabilitet än att gå med vanliga kryckor.
Min målsättning, när jag kom hit, var att kunna gåträna i barr och kanske kunna gå litet med kryckor. Det har jag uppnått nu efter en och en halv vecka! Nu skall bara gångsträckan och uthålligheten finputsas.

Förutom träning har jag också sysslat med litet hantverk. Inte min grej egentligen men makramé, som jag ägnat mig åt, är riktigt kul. Tränar både fingrar och knoppen.
Och så blev det litet rullstolsbugg.
Det är ingen hejd på vad jag kastar mig ut i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar